دنیای سرگرمی


دنیای سرگرمی

فقط چند دقیقه برای داشتن سرگرمی وقت بگذاریم


یک ساعت ویژه

مرد دیروقت از سرکار به خانه برگشت. دم در پسر پنج ساله اش را دید که در انتظار او بود. پسر گفت: سلام بابا یه سوال از شما بپرسم؟؟ پدر گفت: بله حتما چه سوالی؟؟؟ پسر گفت: بابا شما برای هر ساعت کار چه قدر حقوق میگیری؟؟؟؟؟؟

پدر پاسخ داد: چرا چنین سوالی می پرسی؟؟؟ پسر: فقط می خواهم بدانم.... پدر گفت: خوب 20 دلار پسر کوچک در حالی که سرش پایین بود آه کشید بعد به مرد نگاه کرد و گفت: می شود به من 10 دلار قرض بدهید؟؟؟ پدر: اگر دلیلت برای رسیدن این سوال این بود که پولی برای خریدن یک اسباب بازی مزخرف از من بگیری کاملا در اشتباهی. تو خیلی خودخواهی.. پسر به اتاقش رفت. مرد که کم کم آرام شده بود به اتاق پسرش رفت و گفت: بیا پسرم این 10 دلاررا بگیر...

پسر با خوشحالی پول را از پدر گرفت و چند اسکناس دیگر نیز از زیر بالش خود ارام در آورد. پدر بازهم عصبانی شد و گفت با اینکه پول داشتی چرا دوباره درخواست پول کردی؟؟؟ پسر کوچولو که حالا 20 دلار داشت گفت: برای این که پولم کافی نبود ولی حالا 20 دلار دارم ... آیا می توانم یک ساعت از کار شما را بگیرم تا فردا زودتر به خانه بیایید؟ من شام خوردن با شما را خیلی دوست دارم!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا قربانی | تاريخ: دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:یک ساعت ویژه, | موضوع: <-CategoryName-> |